Jobba

Idag ska jag jobba min första dag på Björkhaga ska bli jättekul faktiskt börjar klockan 15:00 till 20:30 tror jag det är.
och i morgon ska jag på förflyttningsteknik inne i stan.
Ringde till älskling nu direkt när jag vaknade han har stannat hemma från jobbet han känner sig lite dålig, ont i halsen och förkyld. Stackarn.

Jag var så trög när jag beställde tågbiljett tills på torsdag när jag ska hem. 
Jag tänkte att jag säger till Patrik att jag kommer på fredag eftersom att jag jobbar på torsdagen till 16:00 så kan jag överaska honom med att vara hemma när han kommer från sin fotboll på torsdag.
Så jag bokade biljetten från Viskafors station till ängelholm skitbra då är jag framme 19:40 och han kommer hem 20:30 ungefär.
Jahaa? men hur ska jag ta mig från ängelholm då? Så det fick bli att jag fick säga att jag kommer på torsdag och fråga om han kan plocka upp mig i ängelholm. Inte så smart tänkt.



Vill bara berätta om en liten roliga historia som handlar om en fattiglapp.

Om man åker till Lager 157 och sin nära vän frågar  om hon får låna pengar eftersom hon själv inte har, självklart lånar jag ut det till henne när vi är vid kassan. Skulle få tillbaka pengarna den 27 maj.
Någon dag efter den 27 så ringer hon och ber om mitt kontonummer där efter som hon bara sätter in 130 kr för vi trodde hon handlat för 180 kr men sen när vi kollar på kvittot står det helt och klart att hennes saker kostade 280 kr. 
Hon satte in endast 130 kr för det kostade tydligen 50 kr att skicka över men vafan det skiter väl jag i?
Menar jag ska inte behöva förlora på att jag är snäll och lånar ut pengar.
och vi säger u då om det bara hade vart 180 kronor så hade jag ju bara fått in 130 så ge fan i och säg att du inte är skyldig mig ett piss. Och sluta skyll på att kössörskan gjorde fel vid betalningen,gjorde hon det så handlade du ändå för 280 kronor.
Blir så irriterad på att man inte har råd till att betala tillbaka då ska man inte låna pengar om man vet med sig att man inte har råd.


Roligaste klippet / Spola fram efter "repliker från Starwars"
http://www.youtube.com/watch?v=wT5DcM-QkZk&feature=related

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0