Crocket och väntan

Igår så var Michaelas kalas 17:30 var trevligt det var inte så mycket folk som jag hade väntat mig men det var alldeles lagom, fick träffa lilla Adam som vi åkte till Borås härom veckan för att det var dop han gjorde inte ifrån sig ett enda ljud förutom när han satt och skrattade.
Mormor & Morfar körde in mig till stan vid åtta skulle träffa Ellinor, vi gick till Harrys för att titta på fotbollen som gick sisådär. Men det var fullt av folk där och det var bara trevligt förutom att det satt en och skrek att Sverige då som spelade skämmer ut vårat land osv.

Idag så har jag spelat crocket med Mollie det var trevligt tills det började regna men vi fortsatte en liten stund till var ju tvungen att vinna. Ska passa dem sen när mamma ska in och jobba.

När jag spelar crocket

Tårtan igår

 
Kela fyller 8 skrev fel härom dagen



Just det jag har beställt ett par ljuskoppar eller rättare sagt mamma har gjort det åt mig hon som betalar hoppas jag.
Ganska bra och vara hemma gratis mat behöver inte diska och städa förutom bädda min säng. Perfekt.



Kommentarer
Skickat av: sara

längtar också tills man kommer hem o slipper städa diska o betala käk

2008-06-19 @ 22:15:06
URL: http://sra.webblogg.se/

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0