Borås

Klockan 17 åker jag hem till mamma och dem för att jobba en hel vecka i Borås.
Tråkigt att åka ifrån åter igen, men Patrik kommer på midsommar och stannar hela helgen sen så åker jag med hem.

Igår så åkte vi till Andreas och Ingela och lilla Nova för att kolla fotbollen, när vi kom dit så  sitter Nova i soffan helt själv och stirrar rätt in i tv-n jättegulligt.
Vi blev bjudna på mat kyckling i någon currygryta och jag gillar ju inte curry så jag fick avstå, men jag hade tatt mig en pizza innan vi åkte.
Nova har fått så roliga ljud låter nu som att hon pratar och det har jag inte hört innan, var jättekul.

Nu ska jag gå och packa kan skriva mer  när jag kommer till Borås..


Så då var man i Borås tråkigt men samtidigt väldigt skönt men jag saknar min plutt men han kommer på torsdag natt.
när jag kom till Borås så träffade jag Johannes väldigt längesen man såg honom tyvärr så gick det inte att vara ute för att det började regna så det blev att sitta inne på busscentralen och prata allmän skit. När jag kom hem till mamma och dem så kollade jag på Turkiet och Schweiz och Turkiet vann!
Ringde till Patrik och sa godnatt sen så hamnade jag vid datorn med min bror och har nu suttit här hela kvällen tills han gick och la sig vid halvtolv tror jag klockan var, tråkigt att vara ensam.

Jag har kommit på saker jag önskar mig när jag fyller år den 17 Juli

1: Pengar till kök som jag och Patrik ska bygga om till hösten.
2: Presentkort på Brandos.se
3: Elgrill som vi kan ha på balkongen.
4: Digitalkamera.
5: min underbara spegel som jag längtar efter

Från Ikea 499kr




Kommentarer
Skickat av: tuddiloo darling

hallå hjärtat=) kolla min blogg me pusss

2008-06-16 @ 16:49:59
URL: http://sra.webblogg.se/

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0