Borås

Måste bara börja med att kan ni inte skriva en kommentar så jag vet vem som läser bloggen.!


Idag har jag inte gjort någonting laddat ner lite musik och ska snart ta tag i mig själv och börja städa.
Vi var på Väla igår, hittade en jättefin klänning då det helt plötsligt slog mig att fan är det inte en sådan här min bästa vän Sara har ? Så jag köpte den inte men sen så tänkte jag att jag behöver ju inte ha den när jag träffar henne. Sen å andra sidan så vet jag inte om det är en sådan som hon har men iallafall något liknande. Jättefin från H&M så Sara har du köpt den där så säg till.
Skulle iallafall hem och beställa den på internet men den finns inte där så får åka tillbaka och handla den i affär eller nu när jag kommer till Borås imorgon.

En rolig sak som hände när vi var och handlade mat häromdagen jag vet inte om det är nytt eller om jag måste ha sett väldigt liten för när jag köpte en tändare så stod det "Legitimation" så hon gick iväg och frågade om det är nödvändigt att fråga om det men när hon kom tillbaka så sa hon har du legitimation, tänkte vafan ?går det inte att köpa en tändare utan legitimation nu för tiden, men visst tittade hon på mitt legitimation och jag fick min tändare. Lite lustigt och väldigt väligt fånigt.


Älskar min Patrik mest av allt vad är jag utan dig älskling.!


Kommentarer
Skickat av: Camilla

jag läser lite då o då ;P

2008-06-25 @ 13:07:15
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg
Skickat av: Fd "grannar" ; )

haha skojar du ? en Tändare?? har jag aaaldrig hört att man behöver visa legg för:S skumt. hahah. Men tänk positivt, när du är 40 ser du ut som 30;)

2008-06-28 @ 23:44:09

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0