Tjaffs Tjaffs och åter Tjaffs.

Nu kan jag förstå varför jag flyttade långt bort ifrån mitt gammla hem
Dem tror fortfarande jag är ett barn dem är på en hela tiden, men är man hemma och dem ringer till en då är det vuxen prat dem talar med en.
Men här är ett exempel "gå nu och lägg dig, gör det och gör det" så himla jobbigt. Jag vet själv när  jag är trött och jag vet vad jag vill göra och inte göra.

Som nu tillexempel bråkar jag med min pojkvän om en löjlig sak och ja ni läsare får tycka det är idiotiskt att tjaffsa om men jag måste bara få skriva det någonstans.
Vi pratar i telefon en hastig period där vi pratar om allt och ingenting sen har vi en period där vi inte säger någonting alls då en utav oss säger något i stil med " Aja vi kan ju höras sen eller något, jag ringer dig sen" det känns som att intresset slocknar för stunden.
Och när detta händer så försöker jag intala mig själv att, ja visst men vill han lägga på så låt han lägga på men hör jag inte av mig sen så hörs vi inte på ett väldigt bra tag och då blir det jag som svansar röv efter honom. 
Och det vill jag absolut inte göra eftersom det ibland känns som om att jag bara inte orkar mer eller att jag skiter i vad som än händer och det som skrämmer mig mest är att han känner något som tex " ja men hon är sur hela tiden låt henne vara"
Nu ska jag inte höra av mig till han någonting jag ringde faktiskt hem och pratade och då sa han ring du mig det var du som ville något, ja så låter det när man är kär - tydligen -
Det är så himla jobbigt. Så ring du älskling när du har någonting att säga för nu får det fan ta mig vara nog!
Blir både ledsen och arg på samma gång man vill ju bara ha ett samtal spontant och höra en massa mysiga saker.


Imorgon måste jag in till stan min kära babysister fyller 9 år måste köpa något fint till henne.

Det här är från hennes förra kalas kommer med nya bilder imorgon.









Kommentarer
Skickat av: Du vet vem jag är

fyller kela redan 9!? shiiit vad tiden går snabbt! Och du..låt inte onödiga bråk tynga ner dig gumman. Pusslove

2008-06-16 @ 23:20:19
URL: http://sra.webblogg.se/

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0