Present

Glöm ej kommentera.

Nu ska jag in till stan ett tag tänkte jag ska åka in tillsammans med mamma vid 14:00 ungefär.
Tänkte handla något fint till Patrik när han kommer ikväll får se vad jag hittar på.
Sen ska jag ta mig tid och gå till parken och äta en stor strutglass med jordbubbs smak

Vet inte heller om jag ska färga tillbaka mitt hår ljust nu under sommaren ska gå till min gamla frisör här i stan och kolla vad det kostar.

Igår vad jag och Sofie inne och kollade på Amanda Jenssen var faktiskt riktigt bra fick tyvärr ingen bild stod såpass långt bak att bilden inte alls blev bra men hennes skiva är något absolut jag ska köpa.
Efter det sen gick vi runt lite och kollade träffade gammla vänner här&där och sen så åkte vi hem.

4 av 5 perfekt!





Nu har jag kommit hem från både stan & mormor och morfar jag köpte en tröja till patrik jag tyckte den var jättefin men antagligen inte han skitsamma!
Hittade massor till mig, men väntar tills imorgon då vi ska till Göteborg och handla massor.
Finns en favorit affär där Solo så den ska jag springa in i.

hos mormor & morfar åt jag lite eftermiddagsmat och sedan hennes goda kanelbulle sen så gick vi ner till sjön för att
Mollie & Michaela skulle bada såg riktigt kallt ut.
Nu ska jag göra mig lite iordning locka mitt hår och se allmänt söt ut när Patrik kommer

Njut av Solen för det gör jag


Sjön hos mormor



Njuter av Solen




Så gott så





Kommentarer
Skickat av: JT

Ser kallt ut i vattnet =)

2008-07-04 @ 17:51:57
Skickat av: Camilla

sv. haha jo jag var ju de. och jag vill tillbaka!

2008-07-04 @ 17:56:03
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg
Skickat av: koivu

mysigt (: btw den klännigen var så söt :)

2008-07-06 @ 11:16:55

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0