Posten kommit

Idag har jag jobbat 14:30 - 21:30 gått väldigt bra

Har inget direkt att säga mer än att mitt paket från Ellos har kommit, beställde ett påslakansett och en tröja.
Problemet är bara att jag vet inte hur jag ska få tag i det, hoppas att Patrik kan hämta ut det eftersom jag är i Borås och paketet anlänt till Klippans Ica. Men det ordnar sig kanske känner igen honom eller någonting annat.

Igår var vi ju inne i stan jag Ellinor Natasha mötte dem efter att jag och mamma vart istan, vi sätter oss på en bänk och väntar på att bussen hem till Ellinore ska komma,väl hemma hos henne så ska jag skriva ett sms till Patrik då jag märker att min telefon är borta, Då har jag lagt den vid sidan om mig och glömt den på bänken,Ringer till affären emot den här bänken och fårgar om dem kan gå ut och titta men där var ingenting, ringer ungefär 5 min senare och frågar igen då säger han att han fått in en telefon och frågade typ lite om den, självklart var den ju min. Så tack så mycket vem du nu än är.

Köpt även nya skor igår tyvärr går det inte att lägga någon bild men här är en länk  Mina Skor skitsköna skor plus att jag tycker dem är skitsnygga, patrik tycker det ser ut som kärringsko men vad kan han om tjejskor?


Tröjjan som är på ica klippan och väntar på mig.

Kommentarer
Skickat av: krille

Du handlar alltid onödig skit ;) /bror

2008-07-12 @ 01:14:14
Skickat av: koivu

sööt (:

2008-07-14 @ 18:06:24

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0