Pollen ?

Lämna kommentar!!!

Känner av pollen som satan, trodde att det hade gått över men tydligen inte.
Igår så var jag och Sofie i stan låg och tjatade i parken om allt och ingenting det var riktigt skönt för solen sken och vinden var stilla.
Drog och åt McDonalds och skaffade mig ett glas till Patrik, och därefter träffade jag min syster Josefin lite snabbt.

På lördag hoppas jag att jag får åka hem, jag kan men vissa tåg tar 6 timmar ner bara för att det är lördag och det känns inte so om att det är intressant för min del.
Men det finns ett tåg men då måste jag sluta en halvtimma tidigare från jobbet. Får se hur det blir annars så ses vi den 10-e älskling!


Min lunch



Kommentarer
Skickat av: Lexia

Hejhej! Hoppas du får en bra dag! :)

2008-07-23 @ 11:23:33
URL: http://lexia.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0