HJÄLP

Måste bara skriva om detta det var både lite komiskt och lite skrämmande
Patrik skulle till sin syster idag och äta mat då han ska gå in får ett getingstick vid halsen och man hör han genom telefonen " aj som in i helvete, för helvete, fan också" då tänker man vafan sysslar du med ?
Sedan får man ett sms, jag blev stucken i halsen .
Fick ju nästan panik för man har ju hört folk som får åka in snabbt till sjukhuset för att halsen svullnar upp.
Men som tur var tog väl storasyster hand om honom.


Nu ska det sista köpet ske denna månaden men jag behöver hjälp
här är två kjolar från topshop och jag hade tänkt att ha en sådan body till överdel vilken blir snyggast till en vit body
Sen efter det här köpet tror jag om det inte blir en kjol från Carlings fanns en snygg där också så går pengarna till vårat kök,
Lovar älskling







Kommentarer
Skickat av: Sofie

Den gråa var KANONSNYGG..

2008-07-27 @ 11:17:32

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0