Hemma.

Den här veckan har inte alls vart så himla rolig åkte på magsjuka i måndags natt så låg hela tisdagen och halva torsdagen så jag nästan fick sår på höfterna.
Men nu är jag uppe på benen igen.

Idag har jag vart vid sjön med mina småsyskon och nej jag har inte badat tycker det är alldeles för kallt.
Nu ska jag och Mollie lägga oss på altanen och sola lite tänkte göra en god fruktsallad om det finns tillräckligt med ingridienser.

Patrik frågade mig vad jag önskar mig när jag fyller år. Jag har absolut ingen aning jag har sagt elgrill perfekt egentligen ju men det vill han inte köpa så älskling kom på något själv det blir säkert jättefint. Lite tips

Presentkort Gina Tricot, H&M,någon sko affär, IKEA faktiskt "Min spegel"

Skorna från Brandos eller en klänning från style


Här är dem på väg till det kalla badet



Jag ser sur ut




Michaela & Mollie







Skriver lite senare nu ska jag ut i solen / Jennifer

Kommentarer
Skickat av: jenny

hahaha mina kusiner :)



Sötnosar

2008-07-03 @ 17:28:43
Skickat av: sara

Hello darling! gött det ser ut...jag bada i havet idag weiiiii.

2008-07-03 @ 18:23:56
URL: http://sra.webblogg.se/

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0