Hemkommen.

Då var man hemma i Borås igen.
Det har vart en helt underbar helg älskling förlåt men nu har vi inte bråkat på ja jag vet inte hur länge och det känns som om allt har börjat om och det känns fantastiskt.

I lördags så när jag kom innanför dörren så visade Patrik att han hade hängt upp min morgonrock och en handduk ( han visste om att jag skulle duscha) sen när jag kommer ur duschen så har han tänt ljus och middagen var så gott som färdig.
Sen lite senare på kvällen kom hans syster Carro och hennes gubbe så vi drack någon öl.

I söndags så var ju Novas dop som jag skrev i förra inlägget så allting gick jätte bra, goda tårtor och smörgåstårtor plus en rolig präst.

I måndags så var jag själv i huset hade jätte tråkigt, men Patrik hade en överraskning och kom hem mycket tidigare än vad han brukar göra, gjorde ingenting njöt av värmen (46 i solen) sen på kvällen åkte vi hem till lilla Nova och Patrik fick natta henne det gick så bra så.

Och idag så har Patrik vart hemma från jobbet och vi fick en heeel dag tillsammans innan jag skulle åka hem.

Så nu längtar jag ännu mer tills jag kommer hem för jag vet att allting kommer va som det var i början.

22 Dec 2008 ? Längtar tills den dagen om det nu blir så.

Nova & Älskling



2007-02-22 Älskar Dig



Kommentarer
Skickat av: Patrik

bästa helgen på länge faktiskt

2008-07-29 @ 22:38:57
Skickat av: Jennie & Exxa

Hittade din blogg via blogg.se. Läste att du är från Borås, själv är jag född och uppvuxen några mil utanför :)

2008-07-30 @ 14:29:22
URL: http://exxa.blogg.se/
Skickat av: Anonym

tror ni ska gifta er eller att patrik ska kläcka fram en unge den 22 december :P

2008-07-30 @ 19:37:38
Skickat av: Camilla

hejsan!

åh vilka söta bilder! :)

nja, det blir nog inte så tyvärr. har fullt upp här hemma och av olika anledningar är det nog bäst att jag håller mig "hemma" ;)

2008-07-31 @ 09:07:48
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg
Skickat av: Camilla

näe, inget dumt. :) är lite upptagen här hemma bara. ;)

2008-07-31 @ 14:22:43
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0