Göteborg igår

Nu har Patrik åkt hem...
Igår åkte vi till Göteborg, jag trodde att jag skulle hitta massor av kläder men icke.
Visst fanns det massa snyggt men inget som var wow och som jag tvunget måste ha.
Så det enda vi gjorde vi gick runt i värmen och kolla lite här och där sen åt vi Mc Donalds sen bestämde vi oss för att åka hem.
När vi kom in till Borås så gick vi och satte oss i parken och det var så mysigt synd bara att Patrik blir rastlös fort på allting så ja vi givk till bussen och åkte hem.

Senare på kvällen grillade vi och det var så gott, sen drog vi och badade i sjön underbart!
Känns att det är sommar.
Så Patrik då ses vi nästa gång jag fyller år, Saknar dig redan älskar dig så otroligt mycket.




Nu har sofie gått hem har vart med henne nästan hela dagen, började med att hon kom så vi cyklade till affären och handlade lite godis därefter satte vi oss på bryggan och tjatade.
Alltid lika roligt att vara med dig fast du har dina sidor som du surar till ordentligt på..lägg av med det där.
Kom och och tittade på tyst vittne och vi gjorde nudlar gott!
Nu ska jag ner och dusha tänkte jag och sen prata med älsklingen och sen nana för att jobba imorgon 7-16.
Sov gott.
Måste också tillägga vilken klänning ska jag välja? hjälp mig
Inte så fint kanske men här är vi en söndag.




Kommentarer
Skickat av: JT

Vænstra selvfølgli

2008-07-07 @ 17:29:22
Skickat av: sofie

Den svartvita :D



ps, JAG ÄR SNYGG !!!!!!!!!!!!!!!!

2008-07-07 @ 17:42:30
Skickat av: Anonym

2008-07-07 @ 18:52:41
Skickat av: sara

Köp båda!

Hallå jag saknar dig, har lite hemlängtan idaaaaag!

2008-07-08 @ 10:04:53
URL: http://sra.webblogg.se/
Skickat av: Anonym

den svart och vita e snygg men inte alls lika somrig som den andra tycker jag:D

2008-07-08 @ 12:28:36
Skickat av: M

den till vänster!

2008-07-08 @ 13:58:40
Skickat av: frida din kusin låssas kusin

heej jennifer hur mår du och vaad gör du?????det var fina bilder och du har skrivit jätte finnt det har du värkligen<3333 jätte finnt skrivet om bilderna kram från frida

2008-07-09 @ 17:50:32
Skickat av: Bror Krille

Den svartvita såklart.

2008-07-12 @ 01:18:42

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0