godmorgon

Är inte detta för gulligt?


Jag fick mer i lön än vad jag trodde FAN vad bra!
Då undrar jag ju vad jag får nästa månad ännu mer

Ska in till stan nu ikväll/eftermiddag klockan fem tillsammans med min mor och Sofie.
Ska först handla den där bodyn sedan ska jag & Sofie till biblioteket och sedan kolla rydell & quick.

Nu ringde patrik och det finns kanske möjlighet till jobb när jag kommer hem på mitt gamla jobb där jag trivdes så bra.
Så jag hoppas på det bästa nu den 10-e augusti kommer jag hem.

Jag har glömt att skriva vad jag fick i födelsedagspresent också

Kokbok ,Bäddset,Pengar,Pengar till kök,Vinglas,armband&halsband

Här är vi från mitt kalas
Vad sysslar vi med?



Vad kul att fylla år!



Förvånad älskling av att se mig?



Jag bjuder på den!



ÄLSKAR DIG SÅ OTROLIGT MYCKET



Kommentarer
Skickat av: Jennie & Exxa

Mycket :) Hoppas dagen blir fin!

2008-07-24 @ 12:06:11
URL: http://exxa.blogg.se/
Skickat av: Anonym

Tjockis

2008-07-24 @ 13:51:54
Skickat av: Camilla

haha söta bilder! :)

2008-07-26 @ 21:56:01
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0