.

Igår var ju min födelsedag hände ingenting mer än att Sofie frågade om vi skulle in på Torsdagskvällen.
Så dit drog vi och kollade på emd, och det roliga var att dem var faktiskt riktigt bra.
Men före allt det här så gick vi runt i affärer och jag hittade kläder jag ska ha på mig ikväll och sen så drog vi och åt friterad kyckling med sötsur sås.
Sofie åt en portion och jag åt ca tre, ja jag har gått upp i vikt om någon undrar.
Så där såg min födelsedag ut, mycket trevlig

Jag älskar dig Sofie Madeleine Helene Stenström

OBS: Gammalt kort.





Skriver tidigt imorgon hur mitt kalas ikväll var.



Kommentarer
Skickat av: DU VET VEM !!!!!!!!!!!!

SNYGG JAG ÄR !!!!!!!!!!!!!! :D

2008-07-19 @ 23:07:35

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0