3Dagar kvar

3 dagar kvar tills man fyller 19 pefekt!

Fast åldern är väl ingen roligt ålder antar jag.
Menar det ska ju vara 20 man fyller så det händer något nytt tex handla på system bolaget, kanske få mer räkningar inte vet jag.
Men iallafall på fredag så kommer älsklingen så klart, Sara och hennes sambo Johannes Ellinore och Natasha så då tänkte jag att vi skulle grilla lite här hemma och sedan så går vi ut.
Då blir det på med party hatten, Sara jag har kommit på vad jag önskar mig, en födelsedagshatt.
Sen på lördag fick jag reda på att Patrik ska ta med mig ut och äta på Oliven här i Borås finns det någon bättre restaurang än den?
Jo Steak house i Helsingborg.

Jag har fått lite panik, för jag måste handla någontingn nytt som jag kan ha på mig på Fredag menar allt som man redan har det känns ju som om att man köpte det på stenåldern, den blåa tröjklänningen från H&M vem använder en sådan nu  ? Klart att folk använder men det känns som om att det är ute på något sätt, Så darför måste jag in till stan på fredag på förmiddagen och hitta någonting snabbt.

Här är mina skor jag köpte förra Torsdagen och kom inte och säg att dem är kärringskor. Skitsköna i allafall Dinsko





Kommentarer
Skickat av: koivu

fiina skor (: jätte söta verkligen.!

2008-07-14 @ 18:02:05
Skickat av: Camilla

min kompis har likadana ;) superfina

2008-07-14 @ 20:18:19
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg
Skickat av: isabelle

supersnygga skor!

2008-07-14 @ 21:15:18
URL: http://fashionbyisabelle.webblogg.se/
Skickat av: ANNA

fina! :))





Jag är medlem på gratisbio.se sedan ett tag tillbaka, och nej sluta inte läsa!, jag trodde nämligen inte heller på det från första början. Men så gick jag med iallafall och jag kan garantera dig - det är 100 % seriöst och man får det som lovas. Det fungerar så att man samlar in poäng från att t ex delta i gratis undersökningar, värva andra medlemmar eller att handla via sidan på något helt annat (t ex nelly.se, halebop.se, la-redoute.se, ellos.se, yves-rocher.se, parfym.se, bokus. com -you name it!) När man fått ihop ett visst antal poäng (vilket inte är svårt) så får man i utbyte en gratis biobiljett, eller ett stort presentkort på t ex H&M.

Svårare än så är det inte, och kom ihåg att det tar inte många minuter att signa upp! :) det är helt kostnadsfritt, det enda du går med på är att samarbeta med deras sponsorer - och du får belöning för det!



Du kan väl iallafall kolla in länken? :) tusen tack på förhand! /Anna

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=11766

2008-07-14 @ 23:56:19
Skickat av: Camilla

haha för mycket mage ;)



när fyller du år?

2008-07-15 @ 09:08:50
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg
Skickat av: Camilla

borde bliii idag va??

grattis!

2008-07-17 @ 12:48:39
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg
Skickat av: DU VET VEM !!!!!!!!!!!!

KÄRRINGSKO :D

2008-07-17 @ 13:05:48

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0