10 dagar

Skriv vilka ni är som kommer in här....

Ja det lutar ju då åt den prickiga klänningen, ska bara be Patrik att kolla hur mycket pengar jag har kvar
fast sen i och för sig så kommer lönen den 25.
Men jag väntar på min tröja från Ellos faktiskt tyckte den var riktigt fin, det känns som om att jag handlar kläder hela tiden. Jag har liksom inget annat att lägga mina pengar på ska köpa mig ett fritidskort som gäller här i Borås för 500 kr sen ska jag ut på Torsdag med Ellinor och Jenny det är Adam Tensta som kommer till town sen så ska jag ge resten till älskling och det ska gå till köket.
Jag längtar så otroligt mycket tills jag kommer, spendera all min tid till Patrik och ingenting annat.

Det blir lite lättare, för min snuffsa Sara kommer till borås då jag fyller år sen så stannar hon här uppe för att jobba då blir det lite lättare dels att man kan umgås med den men trivs bäst med och sen så tänker man ju inte lika mycket.
Vi har så många minnen tillsammans Sara så det finns inte


N är vi var vid eran sjö och smög på killarna från IOGT stugan när du skulle göra någonting uppe på båten och du gör ett magplask från mindre än en halvmeter från marken rätt ner och ligger där och inte får luft men ändå vill skratta.
N är vi körde vält med mopederna och letade rådjur
N är vi skulle på fest på normalm när kvällen redan var slut klockan halvelva eller något och då hade vi hunnit, åka buss handla en vodkaflaska dricka uppa den och komma till festen och sedan åka ambulans för att du ska sova över på sjukhus, det var en snabb kväll kan jag lova. Men fan så rädd var jag snuffsan.
Ja det finns mycket mer Sara men vi håller det för oss själva tycker jag. Älskar i allafall dig.

Ska åka och jobba idag 14:30 - 20:30 en bra tid tycker jag den går fort så nu ska jag ner och dusha och sedan göra mig iordning.

Måste lägga upp lite kort.
Bli nu inte sur sara det är ett gammalt kort vill jag tillägga "2005"




Skolan jag vet vi är snygga



Snuffsans bal, jag hade hoppat av shool



Sommaren till sjuan halå ja!



Kommentarer
Skickat av: sara

HAHAHAAHAHAA MAGPLASKET VAR GRYMT! OCH DU OCH DIN SUPERMAN FLYGNIG PÅ MOPPEN, haha jag garvar ihjäl mig pusssss

2008-07-08 @ 12:26:15
URL: http://sra.webblogg.se/
Skickat av: jenny

Hahaha

2008-07-08 @ 12:28:46
Skickat av: sara

HAHAHA taxichaffisen är så fräääsch.

snyggt att hotzone loggan är på kortet också. haha!

2008-07-08 @ 12:50:35
URL: http://sra.webblogg.se/
Skickat av: Camilla

haha söta bilder :)

2008-07-10 @ 19:52:35
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0