FULL!

Idag var den tidigaste morgonen på länge, vaknade 05:50 och kunde verkligen inte somna om, jag låg och försökte säkert en halvtimma innan jag gav upp och gick och satte mig framför tv-n.
Självklart satte jag på boxen med "Desperate Housewifes" och la mig under filten.

08:30 kom Ingela Patriks brorsflickvän och hämtade mig och Bosse, det var nämligen dags för Bosse att bli av med sina käraste ägodelar. (Kastreras )
Fick fylla i ett papper om Bosse när han var född och lite så, sen så vägdes han och jag fick säga hejdå och komma hämta honom igen vid 14:00.

En kompis flickvän (Camilla)  kom hit en stund och vi lagade lite mat och snacka allmän skit.
Det var faktiskt ett intressant samtal, handlade om våra liv och det var kul att prata med henne om det för hon förstod verkligen. Inte så att jag satt och lipade om hur dåligt mitt liv var utan hur det är mellan mig och patrik och framtidsplaner osv.

Hämtade Bosse vid 14:00 och han kände igen min röst med en gång.
Kom hem och la ner honom på golvet och han såg ut att vara full.
Men han gick snabbt och la sig igen för att vila ut narkosmedlet han hade fått.


 


Kommentarer
Skickat av: Camilla

aw, stackarn. :) men han kvicknade till ganska fort!

2008-02-29 @ 09:03:18
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0