Vinner?

Passar Helmut idag, Mike kom hit med honom 06:30 ca.

Jag har ingenting att skriva just nu om, men jag tänkte lägga mig i soffan med en kopp te,knäckebröd och sätta på en film.
Det är så bra för Patrik beställde härom veckan Canal + paketet och där ingår det en massa nya/gammla filmer helt gratis!


Och sen också imorgon så ska Malin komma hit vi måste ju självklart kolla på Idol finalen.
Jag har faktiskt aldrig gillat personerna när dem är med i själva programmet men sen när dem får släppa sin egna musik så är det mycket bättre, men för första gången så tycker jag Kevin är riktigt bra så jag ska faktiskt rösta på honom imorgon!

Vem tycker ni ska vinna ?


Bild från TV4.se




 


Kommentarer
Skickat av: Malin

Jag ska också rösta på Kevin.

2008-12-11 @ 09:24:43
Skickat av: eja

kevin är min man i love him:D

2008-12-11 @ 11:07:24
Skickat av: Emelie

keeeeevin! ofc, han ska vinna annars är jag en död kvinna haha!

2008-12-11 @ 13:32:43
Skickat av: .sandra

Man vet ju redan att Kevin kommer vinna. Kan tycka att han blivit lite tråkig, för han har varit bra hela tiden. Roligare med någon som växt och utvecklats. :P Alice har visserligen inte hållt samma mått nu det sista som tidigare i tävlingen. Robin hade varit kul att se i final, dels för att han kommer från Svenljunga, men också för han var kass i början med skitbra nu. :P

Kevin förtjänar att vinna, men sen vet jag inte om jag vill det. haha

2008-12-11 @ 22:36:54
URL: http://ordavsandra.blogg.se.
Skickat av: Roger

Hm, tycker inte någon är värd att vinna för Svenska Idol är det sämsta skit som någonsin skapats... :) Jag bitter, inte alls... ;)



Nä, men ärligt. Jag har höga krav och Idol kommer inte ens i närheten.



Men klart, små tjejerna gillar ju att se på det och blir så kära i vem det nu än är... Lite patetiskt om du frågar mig... :)

2008-12-12 @ 22:26:12
URL: http://www.stardustblog.se
Skickat av: amire

maaaaaaaaaaaaalta!

2008-12-22 @ 11:34:28

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0