Utomlands?

Lite uppdatering:

Skulle ju till Jul på liseberg idag men det blev ingenting, vi alla hade glömt av det och sen så kom det hinder emellan menmen nästa år kanske ;)
Nu har jag precis ätit kina mat och patrik pizza, det var mumsigt.
Igår var vi hos Nova och kollade på Björn Gustavssons film skitrolig se den !
Men min favorit humor/artist är Johan Glans så klart.


Jag frågade precis min man om vi kanske ska slå till på en resa i juli till Grekland för jag gick in och kollade för nyfikens skull och hittade en jättemysig lägenhet med pool.
och han svarade
-
Ja om vi har hunnit spara ihop pengar efter vi har byggt vårat kök
Och det är ju klart vi har hunnit det, vi har ju nästan alla pengarna till köket nu!
Så här är det jag kollade på. Ser det inte härligt ut? Kanske carro och andre vill ut och resa också!






Någon som vart i Grekland ?

Kommentarer
Skickat av: Malin

Inte i Grekland, men på Kreta.

2008-12-21 @ 10:48:07
Skickat av: Izabella

fan så mysigt ! :)

2008-12-21 @ 10:56:12
Skickat av: emmi

nej men jag vill åka diiiiit !, godjul

2008-12-21 @ 19:04:51
URL: http://emmsis.blogg.se/
Skickat av: Roger

Johan Glans är ju min favorit också, en av dom iaf... :) Så där får du pluspoäng... :)



Lät inte alls fel med lite semester... Själv vill jag åka till Barcelona på en romantisk tripp... :)



krams

2008-12-22 @ 10:25:21
URL: http://www.stardustblog.se/
Skickat av: amire

förslår Bahamas ist haha

2008-12-22 @ 11:32:27
Skickat av: Anonym

Det ser jätte musigt ut:D vi funderar också på att åka snart igen men vet dock inte var!!

2008-12-22 @ 11:37:31

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0