Julskyltning



igår har jag aldrig vart så frusen på flera år tror jag mina fötter vad nämligen av domnade till slut.
Vi var nämligen på julskyltning Carro Patrik och jag.
Först så åkte vi hem till Carro för vi skulle äta lussebullar och där var även mormor Karin och morfar Rune, jättegoda bullar !

Sen åkte vi ner till byn och gick och köpte lotter men tror ni att vi vann? nej!
Jag som ville ha ett pepparkakshus.
Menmen det var mysigt iallafall förutom att det var väldigt kallt.
Efter allt det här så gick jag och Carro och åt på Pizzeria medans patrik åkte hem till hans mamma och tvättade

Vad har ni gjort i helgen ?


                                               Bilderna är lite mörka det var ju nämligen kolsvart ute






Carro och  jag





Kommentarer
Skickat av: Sara

söta ni är. ååh pepparkakshus va gottigt

2008-12-08 @ 13:06:05
URL: http://saraelisabethlindgren.blogg.se/
Skickat av: Roger

Lät mysigt, vore inte fel att få göra de...



Själv var man nere i Malmooooeee och tog hem segern i turneringen vi var med i... :) Inte helt oväntat. ;)



Hoppas du får en skön start på veckan... :)

2008-12-08 @ 13:15:25
URL: http://www.stardustblog.se/
Skickat av: eja

vad söta ni är:D

2008-12-10 @ 09:41:02

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0