Julen

Julen närmar sig med stormsteg!
Har jobbat idag 7-16 och dagen har gått jätte snabbt så det är ju bra.
Patrik åkte precis till sitt julbord han ska ha med jobbet, så jag väntar på att malin ska komma hit.

Igår slog vi in alla våra julklappar vi handlat det är några till vi ska handla men det kommer sen lite senare.
Nu har han handlat min present och jag har absolut ingen aning om vad det kan vara i det, han sa att jag har sagt att jag velat ha det för ett tag sedan men inte haft råd med det.
Längtar tills jag får se vad det är i !

Vad tror ni att det är i ?


Här är patrik när han slår in julklappar


 



Tomtemor! fin bild va ? bjuder på den!




Kommentarer
Skickat av: eja

när fyller lilla jennifer år då?=) fick du inte följa med på julbordet snällt;)

2008-12-12 @ 18:41:19
Skickat av: Carro

Jag vet vad det är i paketen du ska få!!!!! hihi!!!!!

2008-12-13 @ 08:49:40
Skickat av: Ellinor

åhhhh juul! :D:D:D hm bra fråga? en parfym kanske? :D

2008-12-15 @ 12:25:16
URL: http://trolis.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0