Jobba

Så där då ska jag iväg och jobba min första dag.
Ska bli jätte intressant, ska få gå bredvid idag så att jag lär mig allt så som dem gör.
Börjar 14 till 22 ikväll så då kommer Patrik och hämtar mig.

Här är tre "fyra" saker jag älskar med December

1 - Snön/adventsljustakarna
2 - Julklapparna/Tomten
3 - Ha någon att fira julen med

Vad tycker ni bäst om julen/julafton?

Vill bara säga att Patriks brors dotter Nova är så himla söt här är jag och hon hemma hos Patriks mormor och morfar.
Bilden är lite suddig men men går att trycka upp den också.
































Kommentarer
Skickat av: Roger

Se glädjen i småttingarnas ögon när dom öppnar sina klappar... :) Sen maten, att vara nära familjen... :)



I år kommer jag fira som lycklig singel och det ska bli sååååå gött... :D



Good luck today... :D

2008-12-04 @ 12:48:49
URL: http://www.stardustblog.se/
Skickat av: Malin

Jag tycker mest om maten. :)

2008-12-04 @ 12:58:29
Skickat av: Emelie

jag fick ditt sms imorse där det stod "nu haha" så jag antar att du skickade det igår eller? ;p

2008-12-07 @ 09:32:07
Skickat av: eja

Allt med julen är mysigt nästa inte när snön smälter och det är allmänt kladdigt och äckligt;)men mycket annat:D

2008-12-07 @ 12:31:43

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0