GRATTIS!

Sådär då har man klarat av denna helgen med.
Har  inte skrivit nu alls för jag jobbade i Fredags också och sen har vi haft fullt upp.
Ska bara säga att jag trivs jätte bra det har bara gått två dagar på jobbet men det är verklligen jätte kul.

Igår så var det dags för brottnings SM här i klippan och min kusin Markus och Thimmy skulle så klart vara med.
Vi åkte dit klockan 11 och var där tills 19 ungefär.
Thimmy klarade sig inte riktigt ända fram men bra matcher gjorde han !
Markus däremot han tog SM- Silver och jag säger bara GRATTIS vi stod där och skrek och hejjade och till slut så gick det åter igen grattis! Och han är bara 14 år och vann silvret i 46 kiloklassen.

Markus laddar




En nervös faster Marie, Makus mamma



GRATTIS till silvret på Svenska Mästerskapen i fristils brottning 2008





Kommentarer
Skickat av: Roger

Grattis, grattis... :) Kul när det går bra sådär... :)



Ha en mysig söndag... :D

2008-12-07 @ 11:38:02
URL: http://www.stardustblog.se/
Skickat av: jenny

HAhah.. han är bara bäääst:D

2008-12-07 @ 11:59:29
Skickat av: michaela

vad trevligt grattis grattis:D

2008-12-07 @ 12:32:56
Skickat av: faster marie(mamma)

skit snygga bilder nenni,jag är en jättestolt silvermamma ska du veta

2008-12-07 @ 20:48:42
Skickat av: kristoffer

böööööög, nej de är inte mörka för de va mörkt för du har kass mobil xD

2008-12-08 @ 10:09:24
Skickat av: sara

shit va stor han har blivit haha! grattis grattis

2008-12-08 @ 13:04:36
URL: http://saraelisabethlindgren.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0