Fyllan?

Sådär ja jag kan inte skriva så mycket för jag minns inte särskilt mycket av i fredags.
Men iallafall kom hem till Sara vid sju och vinet hade kylts ner så det var ju bara till att öppna det.
Sara öppnade sin present och  nu kan jag ju säga vad det var, det var två stora röda tekoppar jättefina var dem sedan ett present kort på Duka. Hon verkade glad iallafall !

Men men kan ju säga så här den kvällen var ju helt knas, vi skulle till Helsingborg vi skulle skita i Landskrona men vi kom aldrig så långt, vi missade tåget och skulle vi ta nästa skulle jag inte komma in dit vi skulle så vi var kvar i ängelholm.
Första vi såg var banhof så dit gick vi ju skitkul skulle köpa en drink, "Nej vi har bara läsk här" va ? Ja då var det tydligen ett gymnasiedisko så vi höll till i " 18 års rummet" kan man säga så ?
Det var skitroligt rolig bartender på Tres bjudna på sprit och allt.
Så det var nog allt för jag minns inte som sagt plus min bakfylla gick över inatt.
Tror jag vet varför det blev så, först två flaskor vin hos Sara på ca en och en halv timma sedan sprit sedan lite tequila sedan lite mer sprit sedan laktrits shots och sedan lite mer sprit.

Tack Sara iallafall för kvällen

Idag ska vi till Helsingborg och fika kom och tänka på att då kanske jag kan ta med sara till Ebbas Cafe tror jag det hette om hon vill det.




Kommentarer
Skickat av: eja

vadå bor sara här nere?

2008-12-01 @ 10:38:45
Skickat av: Emelie

Ebbas café wohoo, man orka aldrig äta upp någonting där men gott är det !

2008-12-01 @ 11:04:45
Skickat av: Malin

Fyllo! :P

2008-12-01 @ 11:22:40
Skickat av: snuffsan

hahaha jadfu sjuk kväll var det, vi hann med mycket...tom ett gymnasiedisco haha!!

åååh jag saknar lösmustachen, jag vill låna den igen! den var så fin och fluffig.

Fyfan jag ska ta med mig mina stayups till helsingborg så ska du få se hur dom ser ut efter fredagen, dom är strimlade...måste sett ut som ett riktigt white trash. hahaha men men kul kväll iaf! tack sj och tack för muggarna dom va gööör fina!



jaaa jag vill till ebbas, mys!!





svar till eja: ja jag bor här nere ibland, pojkvännen bor i ängelholm=) så fort jag fått jobb flyttar jag ner permanent.



Puss puss snuffsis

2008-12-01 @ 11:36:24
Skickat av: Roger

Afan, jag som trodde att du var nykterist... ;)

2008-12-03 @ 03:44:59
URL: http://www.stardustblog.se/

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0