Fin helg!

Nu har jag ju verkligen vart skitdålig på att skriva.

Fredags: ♥
Malin kom vid sju, så det var dags att ta fram godiset och chipsen. Minns inte vad vi kollade på fram tills klockan 8 tills idol började.
Men jag måste säga att den finalen var riktigt bra, bra låtar och bra arister. Malin höll på alice men jag så klart på kevin. Och självklart så vann han.
Efter allt detta så kollade vi på skräckfilm men malin somnade mitt i allt. Men som tur var så hade patrik kommit hem från sitt julbord, så jag satt inte helt ensam i mörkret.

Hej malin ♥



Lördags: ♥
Då hände inte så mycket vi åkte till Väla för att handla dem sista julklapparna. och på kvällen så var vi hos Nova och kollade på Tomten är far till alla barnen och sedan Johan Glans Tour of skåne tror jag den heter, men jag somnade någonstans i den.

Mitt hjärtegull och jag, bli inte sur nu ♥




Söndags: ♥
Då kom Carro och hämtade upp mig här hemma vid elva tiden. Vi skulle åka till Tyringe till ett ställe där dem säljer prydnads saker och ljus och massa annat.
Det var jättefint där dem hade hur mycket saker som helst, jag köpte julklapp till mamma och sedan en ljushållare man har på väggen jättefint.
Sedan åkte vi till väla jag handlade en liten handväska jättesöt tycker jag och lite röda ljus.
Vi åkte sedan till jysk där handlade jag en gardinstång och lite julpynt man har i fönstret jätte fint blev det när allt var på sin plats.




Idag ska jag jobba 14-22 sedan så kommer jag jobba hela veckan också jättekul och bra!
Jag trivs verkligen dem är så snälla där.

Då blir jag så här glad ♥





Kommentarer
Skickat av: michaela§

vilken fin presentation av din helg:D

2008-12-15 @ 11:41:54

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0