Jag är nog världens sämsta flickvän.

Jag har inte kommit på någonting att köpa till min pojkvän förutom den här grejen som bara hör till.
Jag fattar inte jag har ingen fantasi, kalsonger kan man ju aldrig få för mycket av men hur roligt är det att ge då ?
parfym kan jag heller inte köpa för jag har inget luktsinne.

Så ja jag är nog världens sämsta flickvän just idag.
Ush jag tycker sådant här hemskt för det är klart att jag vill ge honom någonting eftersom han betyder så mycket för mig känner mig riktigt riktigt dålig/hemsk.
Kan någon ge mig tips?




Kommentarer
Skickat av: nicke

Du ska självklart köpa en go parfym till han!

Gucci by gucci är ett givet val!

eller så satsar du på ett säkert kort, Jean paul gaultier's "le male" :)

2008-12-22 @ 11:23:54
URL: http://fwyh.blogg.se/
Skickat av: Roger

Ska du köpa en parfym så ska du köra på Acqua Di GIQ av Giorgio Armani... Den doftar ljuvligt, har iaf tjejerna jag träffat sagt... :-D

2008-12-22 @ 11:28:00
URL: http://www.stardustblog.se/
Skickat av: eja

Det är jätte svårt har samma problem men jag har bestämt med min man att vi ska ut på mellandagarna och så ska han få välja en kamera:D

2008-12-22 @ 11:35:22

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0