9/12

Blev inga kort från igår, Sara ville inte vara med hehe

Tyckte iallafall det var trevligt.

Idag hoppas jag att min man körde till jobbet för att sedan åka och köpa ett Taco fat från Saga Form, fina saker har dem.
Och jag tänker fortfarande på vad jag ska köpa till honom, han säger att han inte önskar sig något, men tomten kan ju inte komma tomhänt till honom. Jag har en liten roligt sak som jag ska köpa som bara ska få hänga med det är inte riktigt någon julklapp men men.

Vad har ni önskat er i julklapp ?

Snälla älskling!

Går att trycka på alla bilderna

          Från Asos.com, älskling storlek S tror jag!



SIBA

 




Kommentarer
Skickat av: micha

är det vad du önskar dig så patrik kan gå in och kolla:P

2008-12-10 @ 09:38:33

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback