Olympiska Spelen 2008

Uppdatering

I söndags så var vi i malmö på malmö festivalen tillsammans med min pappa och hans nya tjej mycket trevligt åt Thai mat och spelade på chokladhjul.
Tyvärr så vann jag inget men det var ju nästan förutsagt att jag inte skulle göra.

I Måndags så var jag med Patriks mamma och handlade kläder, gjorde riktiga kap.
Hon hittade massor med kläder till mig men allt satt inte som jag tyckte att det skulle, men en klänning fick hon mig till att köpa sen så hittade jag en perfekt höst tröja.
Klänningen hade kostat 900 riksdaler köpte den för 100 sedan höst tröjan hade kostat 1500 köpte den för 150


Jag vill bara säga min mening med OS år 2008. I och för sig så är inte OS slut ännu men vad har hänt?
Det blir mindre och mindre medaljer ju fler OS det är så år 2020 lär Sverige inte ha någonting alls.
Jag menar se på Susanna Kallur man har ju fått höra hur mycket som helst om henne " hon är i bra form, fri från sina skador och hennes tid är riktigt bra" Hon springer första loppet och blir tvåa tror jag det var på en riktigt bra tid.
TV-n nästan skriker ut hur hon kommer att ta medalj
Men vad hände? Jo i finalen så kom hon inte ens över första hindret eller jo men hon stod på huvudet.
Samma visa med Stefan Holm visst ryssen ska ta guld men Stefan ta silver ja vad blev han  ? inte topp fyra iallafall.
Min åsikt till det här är att all tidning/reklam/TV kan väl vara tysta eller åtminstonde inte "lova" guld ibland som det kan låta utan skrik när dem har tagit guld!














Kommentarer
Skickat av: Camilla

haha letade fakta om "någon" ;)

2008-08-20 @ 19:26:13
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg
Skickat av: Anonym

Fan vad ful den rosa va :S ..

2008-08-26 @ 20:10:54

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0