Home Sweet Home

Ja då var man tillbaka till skåneland.
Väldigt skönt
Patrik kom i lördags så i går så gjorde vi en massa saker innan vi åkte tillbaka till skåne, vi var på banken vi åkte till Lager 157 vi var på Dalsjöforsguld sen var vi hos min farmor och farfar och sedan åkte vi hem.
Handlade bara en "bas" tröja på Lager det fanns inte så mycket för min smak.

När vi kom till Skåne igår så åkte vi till min faster också och hälsade på sedan tills Patriks bror och var och tittade på ett vitrinskåp men vi är lite osäkra vi får se.
Men när jag äntligen steg innanför min ytterdörr så var det dags för att städa, det skulle bytas fönster klockan halvelva (idag) sedan 01:45 gick vi och la oss och det var så skönt att få sova i sin egna säng.


Idag ska vi till Patriks mamma och äta middag ska bli trevligt.
Skulle åkt och kollat på golv till köket idag också men vi sket i det
och imorogn ska jag börja jobba på Nils Hansson igen Underbart

Så man hinner med mycket på två dagar i alla fall vi två.
och nu är det ingen som kan ta mig härifrån nu stannar jag här för alltid.

Kommentarer
Skickat av: Andreas

Såg att du jobbar på Nils Hansson. Vad kör du då för något?

2009-01-05 @ 17:41:12

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0