Helsingborgs Stad

26/8
Jobbade till halvfem fick sjuss utav Martina hem, skyndade mig som sööören tog min plånbok och sprang och mötte Sara, vi solade handlade sedan jättegoda kakor och gick sedan hem till oss.
Vi hängde upp en tavla i vårat sovrum jag menar vad klarar inte jag och sara?
Sen lite senare så blev det vinet som åkte fram så vi satt ute på våran balkong och drack vin tillsammans med allt prat
Tack för den kvällen Sara.

Ja vi har svart/vitt sovrum





Min goda mat kom med också falukorv med makaroner nyttigt?



27/8
Idag har jag haft en hel dag tillsammans med Sara vi var först på arbetsintervju men jag funderar på om jag ska tacka nej för jag har precis fått reda på att jag får stanna kvar på Nils Hansson till Oktober i allafall.
Efter arbetsintervjun gick vi till stan där vi sprang i lite olika affärer.
Fanns en affär som heter "Choklad" och där ska jag handla någon gång varför det inte blev idag vet jag inte menmen.
Självklart så kom jag inte hem tomhänt utan handlade en kofta, duschcreme och en jättefin tröja till Patrik.
Och mitt i allt mellan detta så blev det en kebabrulle medans sara åt en kycklingtallrik.
Sen efter allt det här tog jag tåget till Patriks jobb där vi sen åkte till City Gross och storhandlade.

Så nu ska jag duscha äta lite och sedan gå & lägga mig, det var jättelänge sedan mina ben har gått så länge på en och samma dag.

Min till vänster från Gina Tricot 150 Kr brun är denna ser svart ut,  Patriks den gråa 199 Kr H&M




Kommentarer
Skickat av: Camilla

älskar ert sovrum ;)

2008-08-27 @ 20:07:16
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0