Fyfan

Fan vad bra den va.
Den är på min topp tre lista.

Den hade allt, kärlek,sång,och framförallt komedi.
Mitt betyg på den filmen är 6/5 haha så bra var den.
SE den absolut!

1: Titanic
2:Gladiator
3:Mamma Mia

Är inte så mycket för film faktiskt men ja den första har jag sett nog över 100 gånger och då överdriver jag inte.
Nu är det så att CD1 är borta men jag funderar faktiskt på att köpa en ny.

Jag är så himla stolt över mig själv.
Jag har inte rört mina löne pengar ännu och det enda jag ska handla denna månaden är ja lite kläder på Lager 157 som jag och älsklingen ska till på Måndagen 11/8 och sen tänkte jag ta en sväng om Dalsjöfors guld för att kolla/köpa ett litet armband till Nova.

Exakt en vecka kvar tills jag komma hem igen.
FYFAN vad skönt det ska bli bara att sova jämte min prins varje natt igen kommer kännas underbart
att äta frukost tillsammans på lördagar och söndagar ( patrik handlar alltid nybakade frallor/bullar ) aa det finns massor jag längtar hem till.
Speciellt nu när allting är bra igen. Älskar dig Älskling


Kommentarer
Skickat av: Camilla

får ta o kika på den sen då :)

2008-08-05 @ 16:11:56
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg
Skickat av: .sandra

Jag såg att du tyckte Mamma Mia va bra :) Och jag ska se den snart, antingen i helgen eller nästa vecka. har velat se den ända sedan den kom. Jag är lite svag för musikfilmer ;) haha ..

Men Hancock, nja, ladda ner, eller hyra kan man ju göra. Men gå på bio är onödigt.

2008-08-06 @ 15:29:17
URL: http://ordavsandra.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0