Bosse sov gott

Min älskade lille kisse katt som precis han bli ett år innan han skulle få somna  in idag vid 14 tiden.
Fick reda på det häromdagen för han har nämligen fått bo hos mamma och dem uppe i borås sen jag var där under sommaren. Så mamma ringde och sa att dem skulle till veterinären på torsdag klockan två  ( idag ).
Det kändes som en klump i hjärtat
Min katt som varje natt sover uppe vid mitt ansikte, mot min arm, kommer så fort man ropar på honom springer fram och tillbaka från soffan till sängen så han nästan kommer upp på väggen för att han har sådan fart har ett läte som ingen annan katt har, ska han inte få finnas mera?
Men idag så skedde det och just nu är jag jätteledsen fick ett par bilder utav mamma från veterinären och det gör jätteont att kolla på dem.
Men som sagt nu sover han gott och den katten var verkligen speciell.


Det har ju vart en positiv händelse idag i allafall var med patriks syster Caroline och shoppade hittade bara ett par stövlar men nöjd blev jag.
Nu vill jag inte sitta vid datorn mer utan ska krypa ner i soffan och vänta på att Patrik kommer hem från träningen.



Min Älskade Katt Bosse



Sov gott




Mina nya Skor


Kommentarer
Skickat av: Camilla

varför har ni avlivat honom?

2008-08-29 @ 19:00:14
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg
Skickat av: Roger

Naaw, vilket underbar liten filur... Förstår att du är lessen... Har själv två busar som du kan se på min blogg...



Kramen



/Roger

2008-08-30 @ 03:58:43
URL: http://www.stardustblog.se/
Skickat av: Camilla

var har du köpt skorna btw?

2008-08-31 @ 18:31:12
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg
Skickat av: izabella

älskar dina skor, ge mig

2008-09-16 @ 12:20:23

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0