BIO

Jag jobbar idag 15 - 20:30 sen efter det ska jag hem och bara njuta över att vara ledig en dag. Kul.
Men nu så är det bara 7 jobb dagar kvar sen så är det slut på det roliga.
Fick förrästen jobb också så börjar där onsdagen efter att jag kommer hem.
Längtar faktiskt kul att man kan vara där man trivs och att man inte hamlar på ett unket ställe bara för att man behöver jobb.

Ladies Night 2008


Imorgon ska jag och mamma gå på bio " Mamma Mia" den verkar helt underbart bra.
Vet inte när jag och mamma hittade på något senast.
Försöker på med henne på Ladies Night också.
Nämnde det till Sofie och hon vill jättegärna gå så ja vi får se det är ju inte förräns i Oktober.


Kommentarer
Skickat av: kristoffer

hahaha de hade man inte trott att ni skulle :P

2008-08-01 @ 22:20:09

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0