4 Dagar kvar

Ska iväg och jobba nu klockan 16 - 21:30

Vi har nu bestämt oss för kök tror jag i allafall och vi vet ungefär vilka tapeter vi ska ha och golvet har vi också betstämt.
Imorgon ska älsklingen åka iväg och köpa inbyggnadsugn, och spishäll.
Så nu vet jag att vi är på gång.


Den här klänningen är ursnygg enda problemet är att jag måste typ ha BH i annars skulle det kännas jättekonstigt tror jag, och det är ju inte så snyggt att ha det i klänningen. Ska fundera på detta ett litet tag.

HÄRIFRÅN


Kommentarer
Skickat av: Camilla

gå till Twilfit eller Change och säg att du vill ha axelbandslös. dom har jättemkt bra. jag har en som lixom har ett gummiband runtom, så den halkar aldrig ner!

2008-08-06 @ 07:26:58
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg
Skickat av: Anonym

snygg:D

2008-08-06 @ 15:58:20
Skickat av: jenny

snygg:D







kahtyver du ska köpa deen:d:
D

2008-08-08 @ 13:18:20
Skickat av: Paulina

Använd en Bh utan band.

Det finns ju BH:ar som man kan ta av banden på alla affärer som du kan köpa underkläder på. Det är bara att leta dig fram. Jag har köpt min på H&M och använder den jätte ofta. Hur enkelt som helst :)



Klänningen är skitsnygg, såg den på blondinbellas hemsida. Skulle jätte gärna vilja ha den, men den var lite dyr tyckte jag, och så tillkommer ju frakten också.

2008-08-19 @ 20:56:28

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0