LETA NYTT

Idag ska vi åka och kolla på en lägenhet som ligger lite längre bort.
Den vi har nu är fin men man kan inte ens få hänga upp en tavla utan att hyresvärden protesterar.
Om vi flyttar så kommer jag sakna min granne till vänster om oss, en gammal vis dam.
Brukar sitta och röka med henne och snacka skit om de andra i huset. Sådan tant ska jag bli när jag blir gammal. egoistiskt och snacka så mycket skit jag orkar.


Lite senare

Jag måste bara fortsätta att skriva..
Den var helt perfekt, så vi sa att vi ville ha den, så vi får hoppas på att det inte är någon annan som vill ha den eller bjuder för högt
Det var verkligen som jag hade förväntat mig,  och ett stort kök gud vad skönt.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0